1/08/2011

NOVINKY NOVINKY NOVINKY NOVINKY

Co jsem dneska zjistila, když jsem se přepoctivě učila na zkoušky...
1) Galerie Langhans má od ledna 2011 nového kurátora, jistého Waltera Kellera ze Švýcarska, který by mohl tuto nádhernou instituci rozhýbat a trošku víc ji proslavit. Těším se na nové výstavy.
2) Česká filmová komora bude vyhlašovat svou vlastní Cenu české filmové kritiky, tak třeba se dočkáme trošku širších a méně předvídatelných nominací, než jaké nabízí Český lev, podle něhož byly u nás v roce 2009 natočeny pouze 3 filmy- Protektor, Kawasakiho růže a 3 sezóny v pekle. Tak uvidíme.
3) Vznikla nová iniciativa Za novou Prahu. Tento článek si určitě přečtěte. Jsem docela zvědavá, jak to dopadne.
4) Nakladatelství Fragment vyhlašuje soutěž o nejlepší povídky pro dospělé. Do 28. února jim můžete poslat svou povídku a když se jim bude líbit, tak ji otisknou. Hmmm. 
5) Výstavu Monet-Warhol navštívilo 60 tisíc lidí. Úplně nevím, jestli to je hodně nebo málo, ale zní to docela dobře.
6) Taky už vím, co je plenář a vesperále a víc mi ke štěstí nechybí. 
Mějte se hezky
                              foto by jindřich štreit

1 komentář:

  1. ta fotka mi pripomnela meho draheho typografickeho ucitele - dal mi zapocet, hura! a filosof z filosofie... ty dva nejpotrebnejsi predmety, no ne? jak se zadarilo tobe, panenko?
    Ta iniciativa... No, uvidime, co to bude. Jsem ted vyjiecne spis pro tu starou a pamatkare - nasemu budoucimu starobytu hrozi plastovy okna, nekod to musi zarazit...

    OdpovědětVymazat