1/01/2011

hlavně se nestrhat

Proto budeme v lednu hlavně odpočívat a učit se a
1) zajdeme na Škrétu
2) když budeme mít cestu kolem Volyně, tak se stavíme v Galerii Na shledanou na Josefa Bolfa. Protože A) Josef Bolf je skvělý malíř; a za B) jsou jeho truchlivá díla velmi trefně vystavena v nedokončené smuteční síni na hřbitově ve Volyni, a to pak musí být opravdu zážitek.
Jinak se toho v lednu nic moc novýho neděje. Ale kdybyste o něčem věděli, tak neváhejte a pište.
Tak hodně štěstí ve zkouškovým!

a

4 komentáře:

  1. úplně mimo, ale dneska jsem byla na Brázdovi komentovaném samotným Brázdou a bylo to moc zajímavé, tak jen pro další rozptýlení od učení (a měla bych na to napsat tu zprávu, žejo). galerie 5. patro, nově v 1. patře, Myslíkova 9.

    OdpovědětVymazat
  2. to neni vůbec mimo, Brázda je zajímavej, podle mě je to trošku přeceněnej umělec, ale jako matroš pro tvou nádhernou práci určitě vynikající. a co tvoje scukařské úspěchy, drahouši?

    OdpovědětVymazat
  3. podle mě je ještě pořád trošku nedoceněnej(a líbí se mi, jak se nebere vážně), jak řekl jeden chlapík vedle mě své ženě "být to v americe, byl by hitem," a to mě teď ještě vyděsila ta věta, jak jsem ji napsala, představ si to být, býval, byl by překládat do aj... ale v našich superchytrých kruzích už možná je sklońován často.
    bohužel tu recenzi pořád nemám napsanou. do zítra to musí být. ale aspon nějaké pěkné věci se dějou.
    vyhrála jsem ten prosinec, no vážně zázrak. už jen foťák, pánev a můžu se stěhovat:-)

    OdpovědětVymazat
  4. asi máš pravdu. a gratuluju k famóznímu úspěchu! stavim se někdy na kafe;)

    OdpovědětVymazat