1/06/2011

...

10 komentářů:

  1. no, někde na internetu jsem to viděla a přišlo mi to veselý. ale třeba už jsem jenom deformovaná.

    OdpovědětVymazat
  2. 2Studenti: ty se nezajímáš o subverzivně avantgardní umění? : )

    OdpovědětVymazat
  3. jr: ty se jdi učit
    a studenti: není tady jakoby důležitý ten obraz nebo snad jeho autor, jde spíš o jakousi parodii na současný trh s výtvarným uměním. už tak od 2. pol. 20. století se táhne trend značkových umělců, kteří prodávají svá díla v řádech milionů dolarů, a někdy se může jednat i o díla, která by normálně žádnou hodnotu neměla. neznamená to ale, že jde o úpadek umění. je to spíš taková nová tvář, kterou dnes současné umění má. doporučuju knihu Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů od Dona Thompsona.
    a to "tohle si nemůžeš dovolit" je, dalo by se říct, takovým faktem, že dneska (ale vlastně to tak bylo vždycky) se obchod s výtvarným uměním pohybuje ve výšinách, kam se normální člověk moc nedostane. ne asi každý si může dovolit vilu od Koolhaase a do každé místnosti jednoho Francise Bacona, i když by si to moc přál. nebo alespoň já osobně ne. takhle jsem to já pochopila.

    OdpovědětVymazat
  4. moc to resis, ma krasko.ten dotaz snad ani nebyl minenej tak, ze by cekal dlouhou odpoved... ja zdarne odevzdala tu praci asi uz 3 hodiny pred pulnoci, tak snad bude v poradku. myslela jsem si, ze jsem to trosku pretahla (mela byt 1-2 normostrany, napsala jsem 3900 znaku) a ejhle! http://www.lingvisto.org/cz/articles/normostrana neni to 3600, jak sjem mylne myslela. trapny. to znamena, ze jsem svoje prace zbytecne protahovala a cpala nesmyslama?!?!

    OdpovědětVymazat
  5. no, bavila jsem se totiž s pár lidma a každý to pochopil nějak jinak, tak jsem to radši chtěla vysvětlit, jak jsem to pochopila já, ale už to stejně dávno ztratilo ten vtip.
    a měla jsi jít k nám, šprte. my jsme měli psát práci na 20 normostran, to se ti pak hodí, když umíš protahovat a vycpávat odstavce nesmyslama. já napsala 15 stran a nějak to snad projde.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za odpověď, Farfalla se mýlí, druhá a dlouhá odpověď any je přesně to, co jsem si žádal. Přiznávám se ke své pokleslé genialitě, nyní teprve chápu vtip příspěvku, který se Vaším vysvětlením, ano, nijak nevytratil, naopak mne se konečně ukázal. Slečně Farfalle gratuluji ke schopnosti psát, co nemuselo být, a přeji hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  7. Já děkuji za vysvětlení též, nemohu si odpustit pochlubení, že mi bylo podáno osobně. Farfallo si pako, ale mně se to stalo taky.

    OdpovědětVymazat
  8. Studenti: já jen pro jistotu obranuju i kdyz to neni potreba.

    no jo, jsem pako, ptala jsem se architekta. tu schopnost nemam, sice nejak jsem to zvladla, ale pripadala jsem si pak uplne vysata. a na zitrejsich konzultacich to bude strasna ostuda, az se me bude ptat, proc jsem psala tolik blbosti, kdyz to vubec nebylo potreba (ja mu reknu, ze jsem to mela spatne spocitany a on se me mozna zepta, jestli jsem chodila na graficky design... ano, ale nerikalo se to, a zkousku z ni jsem taky zatim nedala.):-)

    OdpovědětVymazat