6/08/2011

Současná slovenská architektura v Ostravě

Kdo se mnou pojede na konci června na výlet do Ostravy?
V ostravském Domě umění probíhá až do 14. července výstava o současné slovenské architektuře. A o tom já nevím tedy vůbec nic.
A jak jste na tom vy? Znáte nějakého současného slovenského architekta?

9 komentářů:

  1. přiznávám se...neznám.
    tak jo, beru auto a kdy vyrazíme? jako myslím to úplně nejvážnějc!

    OdpovědětVymazat
  2. 29. června! v Olomouci v Muzeu moderního umění skoukneme Magdalenu Abakanowicz a v Kabinetu architektury v Domě umění v Ostravě pak tu slovenskou architekturu. místa v autě ještě jsou, dejte vědět, kdo byste měl zájem.

    OdpovědětVymazat
  3. a v Brně ve Vaňkovce bude ještě výstava současné slovenské malby...hmmm. to už bych ale asi chtěla moc co...

    OdpovědětVymazat
  4. tak jo. 29. zrovna můžu, den předtím i potom jsem na zámku. tak kdo se přidá další?

    OdpovědětVymazat
  5. já bych jela, já bych jela...jenže dělám ten den zkoušku:( dějiny architektury:)

    OdpovědětVymazat
  6. jo čus, 29. bych už snad měla mít vše hotové, snad snad, o svých krajanech vím velké nic, tak dík za info, možná bych se též přidala:) j.

    OdpovědětVymazat
  7. Hej, a ja bych toho chtela taky moc a spojila to i s Brnem, kdyz uz se na tu moravu jede, tyjo... dneska jsem ale mozna neco pokazila a dalsi zkousku mozna pokazim jeste v patek, tak nebudu kricet hop, dokud...

    OdpovědětVymazat
  8. mám nápad!
    pojedem vlakem!
    když si koupíme teď do neděle 19.6. síťový lístek za 199kč, tak můžem jezdit po celé republice ve vlacích 2.třídy na tento lístek tam i zpátky jak chcem, sice jenom v termínu 3.,4. nebo 5. července...ale za uvažování by to stálo, ne?
    to bychom měly všechny snad již po zkouškách...

    OdpovědětVymazat
  9. tak jo, tak to pak nějak domluvíme. ale radši bych jela někdy na konci června-29. nebo 30.
    hodně štěstí se zkouškama všem!

    OdpovědětVymazat