6/10/2011

Plán na příští týden

Protože jsem nebyla na výstavě ani nepamatuju a protože mě antika strrašně nebaví, hodlám v příštím týdnu navštívit tohle:

Adriena Šimotová v Rudolfinu (do 19. 6.)
Matěj Smetana v Domě U Zlatého prstenu (16. 6. - 17. 7. 2011)
Konec avantgardy? v Městské knihovně (26. 5. - 25. 9. 2011)
Sourozenci Hoškovi v Prinz Prager Gallery (16. 5. - 25. 6. 2011)
Věra Nováková v Galerii 5. patro (18. 5. - 25. 6. 2011)
M. Lüpertz, A. R. Penck a jejich žák Lubomír Typlt (do 30. 7. 2011) a Karel Malich, Federico Díaz, Evžen Šimera (do 30. 9. 2011) v Galerii Zdeňka Sklenáře
Josef Sudek v Galerii Josefa Sudka (2. 6. - 11. 9. 2011)
Růžena Zátková v Císařské konírně na Pražském hradě (8. 4. - 31. 7. 2011)

Budu ráda, když se někdo přidá. Určitě dejte vědět, až někam půjdete. A zatím se mějte krásně!

3 komentáře:

  1. já rozhodně doporučuju Já, bezesporu v Rudolfinu... byla jsem tam když jsem čekala až pověsí výsledky přijímaček a zkysla jsem tam mnohem dýl než bylo "třeba". podle mě je to hodně povedené. mě je teda hodně blízké to téma - lidé, co je uvnitř nich a jak se to dá různě vyjádřit, nebo jak bych to řekla lép...nevim:). a je tam Onkel Rudi!

    OdpovědětVymazat
  2. a k těm výletům a výstavám - Era už je od min. týdne otevřená, to bych taky zařadila do novinek a připadných výletů!

    OdpovědětVymazat
  3. jasně, taky jsem na to koukala, s půlročním zpožděním ale přeci...zkusíme to dát všechno v tom jednom výletu, se těšim!
    a onkel rudi je legenda! už jenom kvůli němu na tu výstavu prostě musim... sláva jemu navěky!

    OdpovědětVymazat