10/05/2011

Festivalů není nikdy dost!

Kdo ví, na co jsem v předchozím příspěvku zapomněla?

Anó, je to již probíhající Designblok (4. - 9. 10. 2011), odkaz tu. Ústředním tématem budiž Město a letošní ročník se odehrává především v Superstudiích v Karlíně a na Novém Městě. Tak hybaj tam (nebo myslíte, že už Designbloky nemají moc co nabídnout?).


Ale já ještě pořád nekončím! Hned, jak skončí Designblok, rozjede se v Praze další velká akce, a to Architecture week (10. - 23. 10. 2011), jupijeej. Info hledejte tady.
Mějte se fajn!
a

3 komentáře:

  1. jo já nevím jak vy, ale mě už ty designbloky a designshopy a vsupshopy a co ještě všechno připadají moc se opakující. pár výrobců vždycky přibude a pár ubude, ale nějak je to všechno na jedno brdo. všeho moc škodí...

    OdpovědětVymazat
  2. přesně. mě ten designblok bavil docela ze začátku, kdy to bylo pro mě všechno nový, ale pak člověk časem zjistí, že ty výrobci jsou tam pořád stejní a všichni vyrábějí podobné předměty (viz code:mode). Jakoby občas jsou tam dobrý nápady, akorát že většinou dost drahý. ale nesmíme být moc kritický, zase tolik na výběr tu nemáme. všechno je lepší než víkendové výprodeje v lidlu. třeba cakebreak je fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. mluvite mi z duse, ze zacatku, kdy to bylo nove a neokoukane, to bylo fajn, ale napady se recykluji a neco originalniho, aby clovek pohledal.

    OdpovědětVymazat