2/12/2013

už mě k tomu nic moc nenapadá

Ano, byla jsem se podívat na Vladimíra Houdka, vítěze loňské Ceny Jindřicha Chalupeckého. (Omlouvám se za kvalitu fotek, měla jsem s sebou v galerii akorát svůj starý digitální fotoaparát z předpotopní doby, a tak nejsou reprodukce obrazů žádná sláva.)
Každopádně ještě asi měsíc a půl vystavuje Houdkovy obrazy Polansky Gallery (mimochodem zrovna včera vyšel na Artalku rozhovor s galeristou Filipem Polanským, tu), kterou najdete hned pod galerií SVIT u Anděla. Snažila jsem se vystavená plátna více rozklíčit, pochopit, trochu do nich nahlédnout, ale vše, co jsem měla před očima nebyly tvary, ani barvy, ale rozlišná struktura, která jednotlivé plochy na obraze odlišuje. Práce s materiálem mě zaujala víc než samotný námět, proto se necítím příliš kompetentní k tomu Houdkovy obrazy více rozebírat (a  proto mě taky ještě víc mrzí, že je kvalita fotek tak mizerná).


 


A tak nechávám obrazy na vás, na výstavu si zajděte, třeba z toho budete moudřejší.
Stránky galerie tu a už mě k tomu nic moc nenapadá...

a





Žádné komentáře:

Okomentovat